vrijdag 30 mei 2014

Zonnestad

Voorlaatste halte: Oslo!

Met de zon voelt deze stad enorm zuiders aan. Dwalen in de vilawijk richting beeldentuin, kuieren langs de haven, in slaap vallen naast het water, onbestaande nachten, ...

De lange winter moet wel een andere dimensie geven. Misschien moet ik dezelfde reis eens opnieuw maken, maar dan in een ander seizoen (en zonder fiets :-) ) .

Ook hier kreeg ik terug gezelschap on the road en ik liet me op sleeptouw nemen op een Noors vertelfestival.

2 opmerkingen:

  1. Een Noors vertelfestival ? In het Noors , veronderstel ik ? Dat moet boeiend geweest zijn :-) Maar ik kan me voorstellen dat de sfeer daar goed zat.
    Wat betreft het zeemeerminnetje , ik hoor van veel mensen dat dat ergens toch een teleurstelling was , een van die bijna mythische dingen die heel doodgewoon zijn in real life.
    Ik begin echt uit te kijken naar een lange babbel !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Martine, de voorstelling zelf was in het engels, twee Nederlanders zelfs. Als die eens in Belgiƫ zou zijn kan ik je hem alleen maar aanraden. En het Noors is zo'n mooie taal dat het niet geeft als je er niets van snapt.

    Ik kijk er ook naar uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen