vrijdag 23 mei 2014

Dag 19: the king in nykobing!

Ondertussen weegt het fietsen wel wat door. Beetje bij beetje begin ik het plan om morgen de laatste 130 km richting kopenhagen aan de kant te schuiven. Een stukje de trein of zelfs helemaal de trein beginnen serieuze opties te worden...

De wind hier is hevig. Op de fiets richting de stad voel ik opnieuw mijn knie tegenstribbelen. Aiai, dat voorspelt niet veel goeds.

Na veel slaap inhalen is het tijd voor wat quality time! De fishticks lieten we links liggen, ik heb het meer voor roggebrood.

3 opmerkingen:

  1. En je hebt goed gezelschap, zie ik aan de foto! De groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Opletten voor de knie Jana, daar weet ik alles over , jammer genoeg. Pijn is een alarmsignaal van het lichaam, negeer dat niet. Beter eens de trein nemen , sowieso heb je al een dijk van een prestatie neergezet. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed bezig zou ik zo zeggen... :) Geniet van jouw verdere trip...
    gr Niels

    BeantwoordenVerwijderen