zaterdag 10 mei 2014

Dag 5: soundtrack

Jimmy de eenzame fietser gaat pas slapen als hij alle sterren heeft geteld. Zo roei ik de nacht door, maar als het regent, dan neem ik de trein. Dan eet ik alleen nog chocolade, en we smelten de paashaas, want ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, dat ze de mooiste is! I'm on a highway to hell! halleluja ... I'm up all night to get lucky! Dance me to the end of love at the pin up club. Thunderstrucks are ment to fly-y-y. En als ze lacht, geef me dan alsjeblief een spuitje, voordat de bom valt. 1 2 3 4 5 6 7, zo gaat het goed, zo gaat het beter, alweer 96 kilometer!

2 opmerkingen:

  1. Leuke blog en ik voel me vereerd dat je ook bij ons bent langs geweest :) Ik zal je blog in de gaten houden! Succes met je fietstocht en avontuur!!

    Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De eer was geheel aan mijn kant Helen, leuk om bij zo'n leuk gezin te hebben gelogeerd!

    BeantwoordenVerwijderen