donderdag 8 mei 2014

Dag 4: leesvoer

Van pijn in de benen ben ik tot nu toe gelukkig gespaard. Zadelpijn en een vermoeide kop zijn wel mijn deel.

De regen valt hier met bakken uit de lucht. De weersvoorspellingen beloven mij de komende dagen regen en veel wind. aiai.

Dan maar een dagje chillen. Natuurlijk ben ik mijn leesvoer thuis vergeten (en khad nog wel speciaal een aantal dwarsliggers gekocht) maar in de albert heyn nog snel een boekje  gekocht. Opnieuw in het hostel giechelden de receptionistes me al tegemoet: jij bent jana toch he? We hebben een kaartje voor je!

1 opmerking:

  1. Dag Jana
    Eindelijk kan ik eens een reactie plaatsen en ik kan alleen maar zeggen... chapeau dat je dat zo allemaal in je eentje doet!
    Je mag trots zijn op jezelf!
    X
    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen