vrijdag 23 mei 2014

Dag 18: zon

Toen ik aankwam aan de ferry van Puttgarden naar Rodby was het compleet onduidelijk hoe ik moest inchecken. Na wat over en weergefiets bleek ik de pijlen voor de car-check-in te moeten volgen. In de ferry werd duidelijk waarom voor fietsers niets was aangeduid: op de hele boot waren we slechts met 3 fietsers (tenzij er nog ergens een fietsstalplaats is op de boot natuurlijk).

De boot was vooral heel druk, ik zocht dan maar een plekje op het dek om wat uit te waaien. En natuurlijk vond ik mijn fiets niet meer terug. Dat er ook andere mensen waren die verward hun auto terug zochten stelde me wel gerust, het lag niet aan mij (of toch niet helemaal).

Vandaag stond verder slechts 50 km op de planning (oorspronkelijk waren het er 70 maar ik moest de sleutel van het appartementje niet terugbrengen.) Onder de brandende zon, met een verkoelende maar lastige zij/tegenwind en met al bijna drie fietsweken achter de rug was elke kilometer lastig. Maar het vooruitzicht naar een beetje thuiskomen bleef me vooruit duwen. Hophop, naar Nyboking!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten