donderdag 8 mei 2014

Dag 3: moet er nog zand zijn?

Het vertrek richting haarlem begon moeizaam. Nochtans moest ik vandaag maar 70 kilometer fietsen, niets in vergelijking met gisteren. Toch voelde ik bij elke trap mijn zware fiets en de vermoeidheid toeslaan. Ook de zware regen beloofde niet veel goeds voor vandaag.

18 kilometer, anderhalf uur later kwam ik bij de duinen aan. Daar was, op een enkeling met een hond na, niemand te bespeuren. De regen verdween en na een 2de ontbijtje opnieuw aanzetten en gaaaan! Voor ik het wist was ik in katwijk aan zee. Daarna opnieuw de duinen in, de wind kon mij niets maken! Moet er nog zand zijn?

4 opmerkingen:

  1. Een kaartje ? Zo leuk ! Ik kan al raden van wie of misschien ook niet en heb ik het wel totaal verkeerd voor. Jammer van de regenbuien , maar na regen komt zonneschijn zoals een oeroud spreekwoord zegt.
    Ik geniet van je verslag , dit is echt de top van een uitvinding, die blogs.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van sara, mijn vroegere huisgenootje, natuurlijk! Wie anders maakt zo n mooie kaartjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dat vermoedde ik al , te zien aan het originele kaartje. Enjoy !

    BeantwoordenVerwijderen